Klantenservice

Heb je een vraag over een bestelling of wil je meer weten over een product? Op deze pagina vind je antwoord op al je vragen en hoe je contact met ons kan opnemen.

 Gratis verzending door heel Nederland en België

Producten die op voorraad zijn, worden binnen 3 tot 5 werkdagen bij jou thuis bezorgd.

 De laagste prijs garantie

Jij betaald de laagste prijs bij Huismerken.nl. Zie jij dezelfde product ergens tegen de zelfde condities voor minder? Maak een printscreen/foto en mail dit naar info@huismerken.nl en wij matchen de prijs (en je ontvangt een extra kleinigheidje als dank dat je zo scherp bent).

  Een heldere klantenservice

Onze klantenservice geeft jou duidelijkheid!
De volgende reactietijden mag je van ons verwachten:

E-mail/contactformulier: binnen 1 werkdag ontvang je een duidelijke reactie. Hierna heb je helderheid over je vraag en wat je op dat moment van ons mag verwachten en wat wij van jou verwachten.

Telefonisch werken we met een terugbelsysteem. Op dezelfde werkdag vóór 15:00 een voicemail ingesproken? Dan bellen we dezelfde werkdag nog terug. (maandag - vrijdag)

Retourformulier: binnen 3 werkdagen ontvang je een helder antwoord met mogelijk de instructies om jouw product te retourneren.

Wij streven altijd naar een levering binnen 3 tot 5 werkdagen,
maar soms duurt het wat langer wegens vertragingen bij de bezorgdienst.
We raden dus ook aan dat je je bestelling volgt via je account.

Zodra de bestelling is geplaatst, gaat Huismerken.nl over tot
het verzenden. Huismerken.nl werkt met verschillende magazijnen van
diverse partners door heel Europa. Hierdoor kan het voorkomen dat een
bestelling met meerdere producten verzonden wordt vanuit verschillende
magazijnen.

Zodra de levering klaar staat om verzonden te worden,
ontvang jij als besteller een track & trace-code zodat jij kunt zien
waar jouw bestelling blijft. 

  • Vervoersbedrijf: Huismerken.nl
    werkt samen met zijn partners met verschillende vervoersbedrijven. In
    Nederland is dat vaak DPD of Packs. In België is dat DPD, bpost of GLS.
  • Levertijden: producten die op voorraad zijn, daar staat de verwachtte levertijd ook bij. Meestal is dit binnen 3 tot 5 werkdagen.

Jouw pakket gaat verschillende verzendfasen door:

  • Aanmelding: hier
    krijgt jouw bestelling voor elke pakket(doos) een eigen label en
    barcode. Op dit moment is jouw bestelling nog niet opgehaald bij het
    magazijn door de betreffende vervoersbedrijf.
  • Pick up + schatting: de
    betreffende vervoersbedrijf haalt jouw pakket bij 1 van onze magazijnen
    op. Hier wordt meteen een verwachte levermoment geschat/ingepland.
    Meestal komt hier dan de volgende dag te staan met een specifieke
    tijdsbestek.
  • Onderweg + levering: jouw pakket
    is onderweg. Als jij jouw pakket aanneemt, dan is dat natuurlijk
    geweldig! Ook komt het voor dat je geen tijd hebt om jouw pakket te
    ontvangen, dan is het afhankelijk van vervoersbedrijf wat er met jouw
    pakket gedaan word. Dit kan namelijk bij de buren worden afgeleverd of
    er kan een nieuwe bezorgdatum worden afgestemd via de track &
    trace-website.

Hoe kan ik betalen?

Bij Huismerken.nl kun je op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Riverty (betalen na levering) (voorheen AfterPay)
  • Creditcard
  • PayPal
  • Google Pay
  • Apple Pay


Hier kun je ons retourbeleid zien

Het kan natuurlijk voorkomen dat je om welke reden dan ook, je bestelling wilt retourneren. Wij hanteren een 14 dagen retourbeleid.

1. Meld jouw retour hieronder aan

2. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een mail met de instructies en bijbehorende pakketzegel(s)

3. Je stuurt je bestelling retour volgens onze instructies.

4. Zodra het magazijn jouw bestelling ontvangt, controleert de betreffende afdeling binnen 10 dagen of alles goed is ontvangen. Mocht overleg nodig zijn, dan ontvang je van ons een e-mail hierover.

5. Zodra jouw retour goed is gekeurd, zorgt de betreffende afdeling binnen 10 dagen dat wij het bedrag overmaken naar jouw bankrekening.




NaN van -Infinity