Klantenservice

Heb je een vraag over een bestelling of wil je meer weten over een product? Gebruik het juiste formulier, klik daarvoor op onderstaande onderwerpen.

  • Terugsturen

    Voor producten die je wilt terugsturen of wilt aanmelden voor retour.

  • Schade melden

    Is je product beschadigd geleverd? Meld het hier met foto’s voor snelle afhandeling.

  • Orderstatus

    Wil je weten waar je bestelling is, of wanneer het geleverd wordt?

  • Ontbrekende onderdelen

    Ontbreekt er iets in je pakket? Laat het ons weten zodat we het snel kunnen nasturen.

  • Verkeerd product ontvangen

    Heb je iets anders ontvangen dan je besteld hebt? Meld het hier.

  • Bestelling annuleren

    Toch van gedachten veranderd? Annuleer hier je bestelling.

  • Niet ontvangen
    (maar staat wel als bezorgd)

    Staat je pakket volgens de koerier als geleverd, maar heb jij niks ontvangen?

  • Track & Trace status zit vast

    Je Track & Trace-code laat al meer dan 3 werkdagen geen wijziging zien? terwijl het pakket al onderweg zou moeten zijn.

  • Adres wijzigen

    Verkeerd adres ingevuld? Geen stress. Meld het ons direct, dan passen we het zo snel mogelijk aan.

Overige vragen

Past je vraag écht niet in één van bovenstaande categorieën? Gebruik dan ons algemene formulier. Houd er rekening mee dat de verwerking langer kan duren.

1 van 2