Klantenservice
Heb je een vraag over een bestelling of wil je meer weten over een product? Gebruik het juiste formulier, klik daarvoor op onderstaande onderwerpen.
-
Terugsturen
Voor producten die je wilt terugsturen of wilt aanmelden voor retour.
-
Schade melden
Is je product beschadigd geleverd? Meld het hier met foto’s voor snelle afhandeling.
-
Orderstatus
Wil je weten waar je bestelling is, of wanneer het geleverd wordt?
-
Ontbrekende onderdelen
Ontbreekt er iets in je pakket? Laat het ons weten zodat we het snel kunnen nasturen.
-
Verkeerd product ontvangen
Heb je iets anders ontvangen dan je besteld hebt? Meld het hier.
-
Bestelling annuleren
Toch van gedachten veranderd? Annuleer hier je bestelling.
-
Niet ontvangen
(maar staat wel als bezorgd)Staat je pakket volgens de koerier als geleverd, maar heb jij niks ontvangen?
-
Track & Trace status zit vast
Je Track & Trace-code laat al meer dan 3 werkdagen geen wijziging zien? terwijl het pakket al onderweg zou moeten zijn.
-
Adres wijzigen
Verkeerd adres ingevuld? Geen stress. Meld het ons direct, dan passen we het zo snel mogelijk aan.
Overige vragen
Past je vraag écht niet in één van bovenstaande categorieën? Gebruik dan ons algemene formulier. Houd er rekening mee dat de verwerking langer kan duren.