Bestellingen - Veelgestelde vragen

Ontzettend bedankt voor je bestelling!

We zien vaak dezelfde vragen binnenkomen over bestellingen, zoals de levertijd of het terugsturen daarvan. Op deze pagina vind je antwoord op onze meest gestelde vragen!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Nadat de track & trace code van jouw bestelling is aangemaakt, ontvang je je bestelling normaliter binnen 2 werkdagen. Houd er rekening mee dat in sommige gevallen dit iets langer kan duren wegens storingen, drukte of andere omstandigheden. Check je track & trace code dus meerdere keren per dag om te kijken of er al updates beschikbaar zijn.

Veranderd de status van jouw track & trace code niet? Helaas gebeurt dat wel eens.

Wanneer er in de eerste 4 werkdagen na het ontvangen van jouw track & trace code niets gebeurt, ligt dit helaas buiten onze controle. Het is mogelijk dat jouw pakket ietsjes langer nodig heeft om voorgesorteerd te worden. Dit is vooral het geval tijdens drukke periodes of tijdens uitzonderlijke situaties zoals storingen of noodweer. Blijf vooral je tracking code in de gaten houden.

Wanneer je bestelling langer dan 4 werkdagen op dezelfde status staat, neem dan contact met ons op. Dan gaan wij kijken wat er mis gaat!

Oh jee! Wanneer de bezorgdienst aangeeft dat ze een pakket afgeleverd hebben maar jij niks hebt ontvangen, raden we aan dat je allereerst even rondom je huis checkt of ze het niet ergens hebben neergezet. Bij kleine pakketten kan dit ook de brievenbus zijn! Niks gevonden? Vraag dan even na bij je directe buren of zij misschien iets ontvangen hebben. Soms worden pakketten bij het verkeerde huisnummer geleverd.

Heb je overal gekeken en heb je nog steeds niets gevonden? Wacht dan tot de volgende werkdag voordat je contact met ons opneemt. Soms wordt het pakket te vroeg afgetekend als afgeleverd, terwijl de levering nog moet plaatsvinden.

Is het de volgende werkdag, en heb je nog steeds niks ontvangen? Neem dan contact met ons op! Dan gaan wij direct voor je aan de slag om uit te zoeken waar je pakketje is.

Helaas komt het wel eens voor dat je misschien net niet thuis was voor de bezorging. Je kan niet altijd aanwezig zijn, en dat is oké!

Houd de track & trace pagina van je bestelling goed in de gaten. In veel gevallen wordt jouw pakket ingepland voor een nieuwe levering op de eerstvolgende werkdag, of is deze op te halen bij een afhaalpunt. In sommige gevallen moet je via de track & trace pagina zelf een nieuwe bezorgafspraak inplannen.

In ieder geval zal de track & trace code altijd de laatste en meest accurate informatie tonen. Check dus altijd eerst waar het pakket zich momenteel bevindt.

In sommige gevallen, vooral bij grote producten of bestellingen met meerdere items, wordt deze opgestuurd in verschillende pakketten om gewicht, en kosten te besparen.

Bekijk je track & trace nummers op de mail. Staan hier komma's tussen? Dan kan je ieder nummer tussen de komma's apart opzoeken via de website van de bezorgdienst.

Kom je er niet uit? Of zijn alle trackingnummers geleverd en mis je nog wat? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je graag.

Nee he! Bestelling met schade ontvangen? Dat is niet de bedoeling. Alle producten op Huismerken.nl worden als nieuw geleverd. Indien je product schade heeft opgelopen tijdens transport, of als het product al beschadigd in de doos zat, neem dan contact met ons op via ons mailadres: info@huismerken.nl

Vergeet niet om goede, scherpe foto's te sturen van de schade zodat wij direct voor jou aan de slag kunnen.

Heb je je pakket nog niet ontvangen? Dan kan je je pakket(ten) weigeren bij de deur. Dan komt het pakket automatisch retour naar ons toe, en krijg jij het aankoopbedrag binnen 20 dagen teruggestort.

Heb je je pakket wel ontvangen, maar wil je deze retourneren? Dat kan binnen onze retourtermijn van 14 dagen na ontvangst voor welke reden dan ook. Je kunt via deze link een retour aanmelden, dan zullen wij binnen 48 uur een reactie sturen via de mail. Klik op het kopje "Retourneren".

Zit je buiten je retourtermijn? Dan accepteren we alleen nog retourneringen bij schade of garantie. Meer hierover lees je hier.